Garanție
Politica garanției se diferențiază de cea a returului gratuit prin faptul că aceasta din urmă este valabilă timp de o luna de la plasarea comenzii, indiferent de condiția în care se află produsul returnat ("No questions asked").
Nu fac obiectul garanției bijuteriile care prezintă defecte fizice precum: zgârieturi, lovituri, crăpături, ciobiri sau alte urme de uzură, întrucât considerăm că prevenirea acestor defecte este responsabilitatea clientului. Îndepărtarea placajului de pe bijuterii si oxidarea acestora nu constituie motive valabile pentru aplicarea garanției.
Motive valabile pentru aplicarea garanției sunt cele care constituie măcar parțial defecțiuni de fabricație, de exemplu: ruptura unui lanț, căderea unei pietre încrustate, căderea unei pietre sau perle din montură etc.
Pentru a beneficia de garanție, vă rugăm să completați o cerere de schimb, în care să selectați ca model de schimb același model pe care l-ați comandat.
Odată completată cererea, procedura se desfășoară în felul următor:
- Trimitem curierul să preia bijuteria defectă de la dvs.;
- Odată ce primim bijuteria, analizăm dacă este posibilă repararea acesteia și, după caz, o reparăm;
- Trimitem bijuteria înapoi la dvs.;
În cazul în care bijuteria nu poate fi reparată, clientul poate alege una dintre următoarele variante: înlocuirea cu o bijuterie nouă din același model sau, în cazul în care modelul respectiv nu dispune de stocul necesar, schimbarea cu un alt model la același preț sau preț similar (pentru un model mai scump decât cel achiziționat inițial, clientul va plăti diferența de preț). În cazul în care clientul dorește un model mai ieftin, diferența de bani va fi restituită.
Transportul bijuteriilor returnate în urma aplicării garanției ne revine nouă, SC LAVAS GROUP SRL, și nu presupune niciun cost suplimentar pentru client.
Garanția produselor noastre este valabilă timp de 1 an de la plasarea comenzii.